Tranquilla Nehir Evi

Güncel Değil İstanbul

Tranquilla Nehir Evi : İstanbul'da bulunan bir bunglalov otelidir. Bu tesis hakında bilgi almak için yan tarafta bulunan iletişim numarasını kullanarak detaylı bilgi alabilirsiniz. Tranquilla Nehir Evi fiyatları için fiyat listesi sekmesine bakabilirsiniz. Bu ilan YerelBot tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bungalow.com.tr editörleri en kısa sürede açıklamayı güncelleyecektir.

Tranquilla Nehir Evi Özellikleri

• Müstakil

Genel Kurallar

Rezervasyon sonrasında ilan veren tarafından onaylanmış "Rezervasyon Formu" size mail olarak gönderilmesini talep edin. Rezervasyon İptal durumlarında haklarınızı korumak için lütfen sözleşmeyi dikkatlice okuyunuz.

Belli bir oranda depozito/peşinat isteyen ilan verenlere ödeme yaparken her zaman Rezervasyon Formunda bulunan şirkete ait banka bilgilerine ödeme yapınız.

Her zaman bungalow.com.tr sitesinde bulunan ilan sahibine ait telefon/whatsapp numarasıyla iletişim kurun. Kurumsal olarak verilen ilanlarda her zaman TÜRSAB Üyeliği olan Acentaların ilanlarına onay veriyoruz. Bireysel olarak ve ilan verenlerden ise kimlik/tapu gibi bilgilerler ile ilan verinin profilini doğruluyoruz. Konutların Turizm Amaçlı Kiralanması kanunu gereği belge alamayan ilanların onaylamıyoruz.

Bungalow.com.tr, doğabilecek sıkıntıları önlemek ve Misafir veya ilan sahibinin memnuniyetini korumak adına dilediği zamanda ilanları yayınlanmasını durdurabilir. Bungalow.com.tr hiç bir şekilde misafir veya mülk sahibinden komisyon/ücret talep etmez.
Etiketler :

Standart Fiyat 2 Yetişkin 0 Çocuk 1748 ₺
4.4 / 5

Reyyan Abdullah

Çok güzel bir otel ve çok sessiz personel çok cana yakın Bu yeri tekrar ziyaret etmek için sabırsızlanıyorum

betül acar

İstanbul yoğunluğundan kaçıp kafa dinlemeye gittiğimiz bir oteldi. Herkesin gezip görmesi lazım bence ağva merkeze 10 dk yeşilliklerin içinde bir otel. Muhteşem bir deneyimdi tekrar giderim idam cezası biri. Gerek kişisel ilgi gerek odaların temizliği çok olsun. Özellikle Melek hanımın ilgisi hoş sohbeti keşke her işletmede böyle çalışanlarla karşılaşabilsek . Yemekleri genel olarak başarılıydı sadece kahvaltısını biraz zayıf bulduğu onun dışında özellikle çay saatindeki ikramları 10 numara. Birkaç güzel aldığım şey vardı. Park yeri konuşması geliştirilmeli yoluna kenarına çekiyorsunuz aracınızı güvenlikli değildi. Otele hizmet ek olarak birkaç faaliyet yürütmeyi gerektiğini düşünüyorum örneğin canlı müzik tekne turu vs sadece konaklama için fiyat bir tık yüksek.

Nilay Pamir

gerçekten varsa dinlenmek, rahatlamak ve harika bir ekibin olduğu bir yerden hizmet almak istiyorsanız TARANQUILLA NEHİR EVİ'ni bekliyoruz. Eşim ve ben 5 gün kaldık. Dinlendik, huzur bulduğumuz ve sanki ailemizleydik gibi rahattık. Yönetici Aygül Hanım'a, Melek Hanıma, Hulusi Bey'e, Mutfaktaki el lezzeti muhteşem usta, şefimize Sadiye Hanıma, yardımcısı Ayten Hanıma çok teşekkür ederiz. Nermin Hanımı unutmuyoruz ☺️💐 iyi ki iyi ki varsınız . Bizi çok mutlu ettiniz ❤️Çay saatleri, organik kahvaltıları, yemekli akşam yemekleri, sıcacık ortamı ile herkese tavsiye ediyorum. Ağva da başka gelinecek yer yok. Bu eşsiz ortamı kesinlikle yaşayın. Her odası ayrı tasarım ve masal evi gibi🌺🌺 ortak alanlar tertemiz, hayvan dostu, kış bahçesi, hamakları yani tesis içinde hiç ama hiç sıkılmadan o kadar güzel vakit geçirdik ki. İnanın daha çok yazmak istiyorum ama bunu yaşamamız lazım, gerisi buraya gelince sizin tecrübeniz olacak💐 buraya gelen herkese iyi dinlenmeler. TRANQUILLA personelinin hepsine hem tek tek hem toplu koskocaman teşekkür ediyoruz ve minnettarız .. sizi iyi ki tanıdık 🙏

Serdar POLAT

Tranquilla'da ikinci kalışımdı. Yer daha düzenli hale gelir. Yemekler lezzetli ve çok güzel şarap seçenekleri. Nehrin yanında veya kış bahçesinin içinde ateş çukurunun yanında şarap içmek için güzel bir yer... Personel çok yardımsever ve cana yakındı, misafirperverliklerini takdir ettiler. Yakında tekrar ziyaret etmeyi umuyorum. Şehirden kaçmak ve biraz dinlenmek istiyorsanız yeri ziyaret etmelisiniz.

Fabien Bourgogne

İstanbul'un kalabalığına güzel bir mola vermek için gerçekten sakin ve dinlendirici bir atmosfer. Ahşap yazlık odalar süper temiz ve iyi tasarlanmış. Ana bilgisayarlar gerçekten güzeldi! Geldiğimiz ilk gün bizi otele getirdiler ve valizlerle 25 dakika yürümemizi engellediler, bu aktivitelerin bizim için stressiz geçmesi için bize rehber ve nehirde deniz bisikleti eşliğinde dağlarda ATV turu (dörtlü) ayarladılar. ve otobüsümüzü beklerken otel lobisinde birkaç saat daha kalmamıza izin verdiler. Söyleyecek olumsuz bir noktamız yok… ve yer hakkında net bir fikir edinebilmeniz için ekteki resimlerin keyfini çıkarmanıza izin veriyoruz. ;)

Konum

5.00%
Ind.
₺ 1,748.00 ₺1,660.60
Gecelik En Düşük Fiyat

Mesaj Gönder

bungalow.com.tr'de yer alan kullanıcıların oluşturduğu tüm içerik, görüş ve bilgilerin doğruluğu, eksiksiz ve değişmez olduğu, yayınlanması ile ilgili yasal yükümlülükler içeriği oluşturan kullanıcıya aittir. Bu içeriğin, görüş ve bilgilerin yanlışlık, eksiklik veya yasalarla düzenlenmiş kurallara aykırılığından bungalow.com.tr hiçbir şekilde sorumlu değildir. Sorularınız için ilan sahibi ile irtibata geçebilirsiniz.

Size daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için çerezler kullanıyoruz. Detaylı bilgi için çerez politikamızı ve kişisel verilerin korunması hakkında açıklama metnini inceleyebilirsiniz.