Gito Yessi Bungalov

Güncel Değil Rize

Gito Yessi Bungalov : Rize'de bulunan bir bunglalov otelidir. Bu tesis hakında bilgi almak için yan tarafta bulunan iletişim numarasını kullanarak detaylı bilgi alabilirsiniz. Gito Yessi Bungalov fiyatları için fiyat listesi sekmesine bakabilirsiniz. Bu ilan YerelBot tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bungalow.com.tr editörleri en kısa sürede açıklamayı güncelleyecektir.

Gito Yessi Bungalov Özellikleri

• Dağ Evi

Genel Kurallar

Rezervasyon sonrasında ilan veren tarafından onaylanmış "Rezervasyon Formu" size mail olarak gönderilmesini talep edin. Rezervasyon İptal durumlarında haklarınızı korumak için lütfen sözleşmeyi dikkatlice okuyunuz.

Belli bir oranda depozito/peşinat isteyen ilan verenlere ödeme yaparken her zaman Rezervasyon Formunda bulunan şirkete ait banka bilgilerine ödeme yapınız.

Her zaman bungalow.com.tr sitesinde bulunan ilan sahibine ait telefon/whatsapp numarasıyla iletişim kurun. Kurumsal olarak verilen ilanlarda her zaman TÜRSAB Üyeliği olan Acentaların ilanlarına onay veriyoruz. Bireysel olarak ve ilan verenlerden ise kimlik/tapu gibi bilgilerler ile ilan verinin profilini doğruluyoruz. Konutların Turizm Amaçlı Kiralanması kanunu gereği belge alamayan ilanların onaylamıyoruz.

Bungalow.com.tr, doğabilecek sıkıntıları önlemek ve Misafir veya ilan sahibinin memnuniyetini korumak adına dilediği zamanda ilanları yayınlanmasını durdurabilir. Bungalow.com.tr hiç bir şekilde misafir veya mülk sahibinden komisyon/ücret talep etmez.
Etiketler :

Standart Fiyat 2 Yetişkin 0 Çocuk 1000 ₺
4.8 / 5

KEN TARAFINDAN KEN

Yayladaki konumu ve (sis yoksa)manzarası 10/10. Ancak bizde sis buna pek devam etmedi. Yaylaya çıkıyor 1.5 kişi alabiliyor ve günlük gezi planlamanızı yaparken büyük bir zaman kaybı maalesef oluyor. Gitoya çıkarsanız inmeden konaklamak en kısıtlaması. + iyi bir araç iyi bir şöföre ihtiyacı olacaktır. Yukarıdaki kahvaltı hazırlayan teyzenin ineklerle olan sesli konuşması bence en en özeli. Böyle insanlar gördükçe çok mutlu oluyorum. Geliştirilmesi gerekenlerden biri gece şömine için odunların günlük hazırlanması gerekir, dolapta en alınması bir su olması gerekir, tuvalet için tuvalet kağıtlarının yine günlük güncellenmesi gerekir. Biz evi kiralarken üst katta yatak camın evineydi ama gittiğimizde o bölgede jakuzide yaşıyordu ama hazır olmadığı için jakuziden de faydalanamadık, manzaraya uyanmakta kısmet oldu doğal. Bir kaç küçük durum daha var ama yaylaya çıkacaksanız bazı şeyleri gözetmelisiniz. Aksiyon istemek yayla çıkmak bir tutkuysa Gito ve Yessi fiyat performans olarak sizi tatmin eder.

ÖZGÜR KABAKÇI

Ağustosta yaylaya çıkarken sağnak gösterisia yakalandık aracım bir yerden sonra yola devam edemeden sağ olsunlar bizi bekletmeden geldiler. Karadeniz'de çok yaylaya çıktım çok yaylada konakladım. Alışıktım, çoğu zaman şansm yaylalarda bana unutamayacağım maceralar yaşattı Pokutta çadırımı perte muhafaza fırtınalı doluya tutuklandım burada da bütün gece elektriğimiz yoktu ancak var olmayan ve olmayanla birlikte bir gün gittik, yaylada konformist beklentileri sizi hayal kırıklığına uğratabilir. Evdeki samimiyeti yaylanın güvencesi ve evlerin muhteşem manzarası olası tüm aksilikleri küçükleştiriyor. Diyeceğim o ki bütün gece karanlıktaydık ama her şey şehirden daha fazla seyritı. teşekkürler.

Saqlain Muhtar

Pakistan'dan onca yolu seyahat ettik 🇵🇰 ve buna değdi. Elif ile tanışamadık ama annesi ve teyzesi harika ev sahipleriydi. Türk misafirperverliğini en iyi şekilde yaşadık ve kendimizi Gito'nun yerlisi gibi hissettik. Yemek yediğimiz restoranın sahipleri de güler yüzlü insanlardı ve bana ikram edilen Türk kahvesinin tadını hala hissediyorum. Elif'in teyzesi Ayşe'nin kahvaltıda servis ettiği taze ekmek eşsizdi, bize Ertuğrul😊 dizisinde gördüğümüz ekmeği hatırlattı. Manzara güzeldi ve Bungalov tasarımı onu daha da güzel😍 yapıyor. Ayrıca Türkçe dil becerilerimizi de kullanma fırsatı bulduk😎. En kısa zamanda tekrar gelmeyi diliyoruz inşaAllah ama zaman gösterecek….!!

Nurunnisa'nın takma adı

Yessi Bungalov'da kalmak harika bir deneyimdi. Yaylada inip çıkan yolculuk zorluydu ama manzara her şeye değerdi! Kulübe o kadar sevimliydi ki ayrılmayı reddetmemize neden oldu. Elif Hanım ve Sihat Bey çok yardımcı oldular ve bizim için her şeyi kolaylaştırdılar. Güzel bir gün geri dönmek istiyorum. Malezya'dan sevgiler ❤️

Ammar Abdullah

Her şey mükemmeldi Bungaluv'daki manzara, temizlik ve detaylardaki özen ve Bungalov'u yöneten aile bizi rahat hissettirmek için ellerinden geleni yaptılar. Burada kalmanızı şiddetle tavsiye ederim ve kesinlikle tekrar geleceğim. Yola gelince, kirli ve dar yollara alışkın değilseniz, kendi başınıza sürmeyi düşünmeyin. Bunun yerine size bir transfer hizmeti vermelerini isteyin.fazla

Konum

5.00%
Ind.
₺ 1,000.00 ₺950.00
Gecelik En Düşük Fiyat

Mesaj Gönder

bungalow.com.tr'de yer alan kullanıcıların oluşturduğu tüm içerik, görüş ve bilgilerin doğruluğu, eksiksiz ve değişmez olduğu, yayınlanması ile ilgili yasal yükümlülükler içeriği oluşturan kullanıcıya aittir. Bu içeriğin, görüş ve bilgilerin yanlışlık, eksiklik veya yasalarla düzenlenmiş kurallara aykırılığından bungalow.com.tr hiçbir şekilde sorumlu değildir. Sorularınız için ilan sahibi ile irtibata geçebilirsiniz.

Size daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için çerezler kullanıyoruz. Detaylı bilgi için çerez politikamızı ve kişisel verilerin korunması hakkında açıklama metnini inceleyebilirsiniz.