Kaş Olympos Mocamp

Güncel Değil Antalya

Kaş Olympos Mocamp : Antalya'da bulunan bir bunglalov otelidir. Bu tesis hakında bilgi almak için yan tarafta bulunan iletişim numarasını kullanarak detaylı bilgi alabilirsiniz. Kaş Olympos Mocamp fiyatları için fiyat listesi sekmesine bakabilirsiniz. Bu ilan YerelBot tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bungalow.com.tr editörleri en kısa sürede açıklamayı güncelleyecektir.

Kaş Olympos Mocamp Özellikleri

• Otel

Genel Kurallar

Rezervasyon sonrasında ilan veren tarafından onaylanmış "Rezervasyon Formu" size mail olarak gönderilmesini talep edin. Rezervasyon İptal durumlarında haklarınızı korumak için lütfen sözleşmeyi dikkatlice okuyunuz.

Belli bir oranda depozito/peşinat isteyen ilan verenlere ödeme yaparken her zaman Rezervasyon Formunda bulunan şirkete ait banka bilgilerine ödeme yapınız.

Her zaman bungalow.com.tr sitesinde bulunan ilan sahibine ait telefon/whatsapp numarasıyla iletişim kurun. Kurumsal olarak verilen ilanlarda her zaman TÜRSAB Üyeliği olan Acentaların ilanlarına onay veriyoruz. Bireysel olarak ve ilan verenlerden ise kimlik/tapu gibi bilgilerler ile ilan verinin profilini doğruluyoruz. Konutların Turizm Amaçlı Kiralanması kanunu gereği belge alamayan ilanların onaylamıyoruz.

Bungalow.com.tr, doğabilecek sıkıntıları önlemek ve Misafir veya ilan sahibinin memnuniyetini korumak adına dilediği zamanda ilanları yayınlanmasını durdurabilir. Bungalow.com.tr hiç bir şekilde misafir veya mülk sahibinden komisyon/ücret talep etmez.
Etiketler :

Standart Fiyat 2 Yetişkin 0 Çocuk 1015 ₺
4.6 / 5

İyon Raducu

Bir karavandaydım ve şunlara erişimim vardı: su, elektrik, tuvalet, duş, plaj yolun karşısında, ücretsiz şezlonglar.

ŞİRİN RAQS

Doğa aşığı için harika bir yer. Tesis temiz, eşyalar güzel. Buranın önündeki turkuaz mavi okyanusu seviyorum. Ayrıca buranın önündeki otobüs durağını da seviyorum.

Raul Quintanilla

Bir kampanya sitesinden beklediğinizden daha fazlası, güvenli ama aynı zamanda, wifi, güzel özel plaj, sitede elektrik, temiz duşlar, batı tuvaletleri, çamaşır yıkama alanı ve size ücretsiz masa ve sandalyeler ödünç veriyorlar.

Yıldız Yanovalı

Partnerim ve ben gelmeden iki gün önce bu oteli rezerve ettik ve uzun seyahatimiz nedeniyle ilk gün oraya gidemedik, Adrasan'da bir gece kalmak zorunda kaldık. Sahibi Orhan'a gelmeyeceğimizi bildiğini söyledik, kalmamak için indirim istedik, ilk gün makul bulmamıza rağmen ısrarla reddetti. Ekim ayında oradaydık ve gece için yüksek ücret ödediğimiz halde, onun çok daha kibar olabileceğini düşündük ama bize kaba davrandı. İkinci gece sabah 3'e vardık ve sabah 7'ye kadar uyuduk. Kahvaltıya gittiğimizde bir köpeğimiz olduğu için kafenin arkasına oturmamızı söyledik. Orhan sahibi kesinlikle bir tavır sorunu var artı çok olumsuz aslında kaba. Kahvaltıdan sonra çantamı sahile koymak istediğimde beni durdurdu ve ödemeyi yapmak için masaya gitmemi söyledi. Tabii ki evet dedim ve check-in'e gittim. Bir gece daha ödedim. Ortağım geldiğinde, ödediğimiz ve gidemediğimiz önceki gece hakkında konuşmaya başladı, bu kabaydı. Daha bizi dinlemeden olumsuz yorumlar yapmaya başladı, sonunda hastalarımızı onunla birlikte kaybettik ve hemen otelden ayrıldık. İki gecelik yüksek ücret ödedik, berbat bir kahvaltı yaptık, yüzmemize, plajı kullanmamıza izin verilmedi ve kötü bir şekilde tehdit edildik. Orhan Bey'in tek derdi paradır, otele gelen misafirlere dikte eder. Misafirleri hiç umursamıyor. Bu nedenle, otelde çok fazla akıllı gezgin yok, plaj boştu, bizi kolayca kandırıp mutlu etti ki yapmamaya cesaret etti. Antalya-Çeşme yolculuğumuzda moralimizi bozmasını istemedik, iki gece ödedik ve 4 saat uyuduk, ve neredeyse otelden atılacaktı. İkimiz de 40'lı yaşlarda Londra'dan profesyoneliz. Burada kalmanızı tavsiye etmem, tatilde moralinizi bozmaya değmez.

Beatrice Saredo Parodi

Biz İtalya'danız. Saklıkent kanyonundan Antalya'ya gidiyorduk ve Olympos Mocamp'ta güzel bir plaj ve şezlonglarla güzel bir şekilde yüzdük, ayrıca harika bir öğle yemeğinin tadını çıkardık ve geceyi ağaçların arasında küçük ve minik bungalovlarda geçirdik sahibinin sıcak karşılamasından çok memnun kaldım. üzgünüm şimdi adını hatırlamıyorum. Çok iyi donanımlı bir Türk kampında eksiksiz bir hizmetin tadına varmanız şiddetle tavsiye edilir!

Konum

5.00%
Ind.
₺ 1,015.00 ₺964.25
Gecelik En Düşük Fiyat

Mesaj Gönder

bungalow.com.tr'de yer alan kullanıcıların oluşturduğu tüm içerik, görüş ve bilgilerin doğruluğu, eksiksiz ve değişmez olduğu, yayınlanması ile ilgili yasal yükümlülükler içeriği oluşturan kullanıcıya aittir. Bu içeriğin, görüş ve bilgilerin yanlışlık, eksiklik veya yasalarla düzenlenmiş kurallara aykırılığından bungalow.com.tr hiçbir şekilde sorumlu değildir. Sorularınız için ilan sahibi ile irtibata geçebilirsiniz.

Size daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için çerezler kullanıyoruz. Detaylı bilgi için çerez politikamızı ve kişisel verilerin korunması hakkında açıklama metnini inceleyebilirsiniz.